poniedziałek, 19 listopada 2012

KLASY 5 - do testu część 2

A oto słówka jakie trzeba na test powtórzyć:

A) Części ciała i opis postaci - wszystko jest w części 1szej do testu!!!!

B) PRZYMIOTNIKI:
     1) FUNNY                 - zabawny
     2) FRIENDLY           - przyjacielski
     3) CLEVER              - mądry
     4) COOL                   - fajny
     5) PRETTY               -  ładna (tylko dla kobiet)
     6) BEAUTIFUL        - piękna (tylko dla kobiet)
     7) HANDSOME       - przystojny (tylko dla mężczyzn)
     8) NICE                    - miły, ładny
     9) OLD                     - stary
     10) UGLY                 - brzydki
     11) HORRIBLE      - okropny
     12) SHY                   - nieśmiały
     13) YOUNG             - młody
     14) STRONG          - silny


C)  CZASOWNIKI
      1) BYĆ  - kliknij na link, żeby zobaczyć odmianę  TO BE = BYĆ

      2) MIEĆ, POSIADAĆ - kliknij na link, aby zobaczyć odmianę

           a) zdania oznajmujące Ja mam, ty masz...

           b) pytania Czy ja mam? Czy ty masz...?

           c) przeczenia Ja nie mam, ty nie masz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz